Sandy's statistieken

zondag 7 december 2008

Beetje last van...

Ja, waar eigenlijk van? Het valt niet mee de laatste dagen. Ik ben nog steeds behoorlijk in de war van de afwijzing. Elke keer moet ik er maar weer aan denken en kan ik soms in huilen uitbarsten. Ik ben er toch behoorlijk van overstuur steeds. Met name als ik denk hoe ik de presentatie had willen hebben. Wat als ik...het wel beter had gedaan?, waarom is het niet beter gegaan?, waarom lukte het niet? Hoe zouden de anderen het feiten verhaal dan doen?, hoe weet zij nou dat die het wel aankunnen? Zij hadden wel een persoonlijk intake gesprek, maar had ik dan wel bij haar moeten langsgaan?
Allemaal vragen en vragen waarop ik toch geen antwoord krijg en het nooit te weten zal komen...
Maar zoals ik al eerder schreef, je wilt toch niet werken voor mensen die niet in jou geloven!!! Dat houd ik maar voor ogen, ik kan er niks meer aan doen, maar ik wilde het wel heel graag.

Vandaar ook dat ik even niets schreef. Ik weet nl niet waar ik over moet schrijven. Ik beleef steeds hetzelfde, en om daar nu steeds maar weer over te hebben..wordt wel een beetje saai, ja, misschien ben ik wel saai, en wilden ze mij daarom niet, haha.

Ik heb nog een besluit genomen. Ik stop met boetseren. Deze cursus heb ik maar 4 lessen gevolgd en helemaal geen beeld gemaakt. Ja, afgelopen woensdag. Er was een model voor de laatste keer en ik moest dit afmaken in een les. Woensdag a.s. moet ik nl voor de TENS behandeling naar het UMCG en dan mis ik alweer een les. Die TENS mevrouw is er alleen woensdag en dat zou betekenen dat ik steeds boetseren moet missen. Dan wordt 170 euro wel een duur grapje. Voorheen kreeg ik altijd korting vanwege mijn uitkering en 50% korting op de tweede cursus. Maar doordat ze gefuseerd zijn met centrum voor de kunsten a7, krijgen ze daar geen subsidies meer voor.
Ook heb ik dan een middagje vrij als ik niet naar het UMCG hoef. Ook vergaderen we met de rayoncommissie friesland van het astma fonds vaak op woensdag. Dus heb ik moeten besluiten om te stoppen met boetseren.
Ik heb wel even getrakteerd op een chocolade letter. Ik heb wel afgesproken dat ik af en toe een les ga volgen en die mag ik dan per keer betalen. Misschien dat ik in september wel weer begin maar ik weet het nu nog niet. Met schilderen blijf ik wel doorgaan. Daar ligt mijn hart tenslotte.

De komende week geef ik dinsdag middag en avond computerles, woensdag dus naar groningen en vrijdag gaan we naar Santpoort want schoonpapa is jarig. (je wordt een zeikerd!!!haha) We blijven dan tot zaterdag. In de middag gaan we weer naar huis want arjan wil naar heerenveen-de graafschap toe. Al met al een druk weekje weer. Hopelijk gaat het nu beter en gaat alles wat ik af wil hebben, ook lukken.

Ik doe mijn best, altijd!

Geen opmerkingen: