Sandy's statistieken

zondag 25 januari 2009

It giet oan, alwer!

Vrijdag was ik lekker rustig thuis na mijn fitness. Heb ik alle bedjes klaar gemaakt voor onze gasten uit Kerkrade. Wij waren vorig jaar naar Kerkrade gegaan en hebben toen de wedstrijd Roda jc-sc Heerenveen gezien en bij onze kennissen logeerden we.


Nu was het hun beurt om in het Abe Lenstra stadion naar Heerenveen-Roda te komen kijken. De uitslag was 2-0 voor "ONS". Vorige keer speelden we gelijk...We staan nu 4de in de rij. We hebben in de feansjop een spelersbus van heerenveen voor Max gekocht en ik kreeg een nieuwe foto van mijn neef. Hij is nummer 9 maar is geblesseerd, jammer genoeg. Hij is einde januari klaar in Zeist en komt dan weer terug bij de heerenveners.
We hebben ook bijna alle spelers van Roda op de foto met Max. Zelfs Roy Beerens, man of the match, wilde wel met Max op de foto. Jammer dat ik nu die foto nog niet heb want Miriam heeft hem gemaakt met haar toestel.
We waren laat thuis en hebben natuurlijk nog even voetbal op tv zitten kijken. Max en Miriam gingen tegen 12 uur naar bed, en ik ging iets later. De heren gingen pas na mij naar bed.

Omdat Max wilde schaatsen op Thialf, moesten we vroeg ontbijten en waren we vroeg op. We zijn rond half 11 in Thialf aangekomen en hebben alle 4 schaatsen gehuurd. Max had zijn eigen schaatsen mee. Ik zei eerst nog dat ik nooit meer zou schaatsen. Ik ben toch maar gegaan. Ik heb voor het laatst geschaatst toen ik 16 was, denk ik. Maar wonder boven wonder verleer je het niet!!! De eerste drie meter gingen heel wiebelig en brrr...zal ik maar stoppen. Ik heb toch maar geprobeerd een rondje te rijden en eigenlijk vond ik het best goed gaan. Hoe langer we op het ijs waren, hoe beter het ging. Nou, ik vond het best leuk en eigenlijk ben ik nu wel geprikkeld om gewoon vaker naar Thialf te gaan. Ik was altijd bang dat ik een smak zou maken en dan mijn broze botjes breek...Ben niet gevallen, goed he!



Nu nog een filmpje als bewijs!!!


Geen opmerkingen: