Sandy's statistieken

dinsdag 10 februari 2009

Umcg

Morgen ga ik weer eens naar het UMCG. Ik heb om 13.30 uur een afspraak met de TENS verpleegkundige en we zullen het hebben over het afbouwen van de lyrica, de laatste morfine. De eerste ben ik vanaf.
Daarna heb ik een afspraak met de maatschappelijk werkster. Ik blijf in het NH hotel slapen want donderdag ochtend heb ik de nierpomp om 7.45 uur. Ik vind het leuk om daar te slapen, lekker een beetje tv kijken en een heerlijk ontbijtje nuttigen. Ik mag ook in het personeelsrestaurant eten en ik ben van plan om het centrum van Groningen in te gaan. Even wat winkelen....

Ik ga met de Taxi en die komt om 12.30 uur. Als ik klaar ben met alles ga ik na het eten even bij mijn transmaatje Jan op visite. Hij is er nog steeds, hij houdt het nog steeds vol. Met morfine en heel veel zuurstof.

Ik moet vandaag een dag urine verzamelen. Dat is als check voor de nierpomp. Dat moet ik morgen inleveren bij het laboratorium. Vanmiddag in het internetcafé moest ik eigenlijk plassen maar ik ga niet met een urine container van 2,5 liter sjouwen. Dus ik kon het ophouden, ongeveer 20 minuten hoor....

Vanmorgen heb ik weer gefitnessed, het ging best wel goed. Mijn lies doet niet meer pijn alleen loop ik nog wel eens wat raar. Ik denk dat mijn heupen dan stijf zijn en dat het daarom pijn doet. Nu ik weer best veel heb gelopen met de hond, merk ik dat het weer beter gaat.

Maar goed, morgen en donderdag zit ik in Groningen en kom ik ook weer met de Taxi terug. Hopelijk redden ze het hier een dagje en nachtje zonder mij!

Geen opmerkingen: