Sandy's statistieken

vrijdag 6 februari 2009

Vandaag



Ik heb vandaag computerles gegeven en het was best wel weer leuk. Helaas is het gedoe erom heen niet meer leuk en ben ik bang dat als de dingen zo gaan als we denken, dat ik dan niet meer verder ga met lesgeven. Ik ben het gedoe zo zat...

Ik hoorde vandaag dat ik leverstoornis heb, zoals vorig jaar. Nou, ik was erg verbaasd want volgens mij kwam uit al die onderzoeken toen, helemaal niks. Dus ook geen leverstoornis...
Ik krijg vanaf vandaag cellcept,een middel dat als anti afstootmedicatie in combinatie met prograft beter tegen kanker werkt dan de aziathriopine. Ze zien dat er nu meer kanker voorkomt na transplantatie. Het doosje wat ik vandaag ophaalde kwam uit griekenland ofzo, er stonden tekens op die ik niet kon lezen. Er was wel een nederlandse sticker op geplakt. Soms heb je dat met creon ook. Overigens gebruik ik dat nog maar zelden. Ik eet nu bijna geen vet en als ik die creon wel neem, dan heb ik dagen geen ontlasting. Dat moeten we niet hebben.

Ik ben vandaag ook met dingen voor het astma fonds aan de slag geweest, tenminste... ik kreeg erg veel telefoontjes tussen door. Het was vandaagbest lastig om bij de les te blijven.

Ik las op Jans website en daar stond vandaag van nick en simon op. Luister maar eens naar de tekst. Ik wil het vandaag leuk hebben, maar ook morgen en overmorgen, eigenlijk altijd.

Dus ga ik vandaag maar eens na denken, weer een lijstje maken van dingen die ik wel leuk vind dat ik doe en wat niet. Ik weet het zelf wel maar goed, vandaag ga ik er mee aan de slag en zal ik mijn innerlijke leraar eens opzoeken. Dat heb ik dan maandag weer geleerd op de cursus bewustwording.

Een prettig weekend!

Geen opmerkingen: