Sandy's statistieken

vrijdag 13 maart 2009

Daar zijn we weer!

Het is wat, om tijd te vinden voor een blogje. Tegenwoordig heb ik er domweg geen tijd voor of als ik wel tijd heb, even geen zin in.

Maar nu, het is alweer half 1, lekker donker buiten en gisteren van half 8 tot half 7 geslapen en dus zo wakker als de kat. Ze zit overigens naast me om te "helpen" met typen. Lekker spinnend op het ritme van het tikken op het toetsenbord. De hond slaapt als het goed is op de bank. Waarschijnlijk met een schoen van arjan en/of een van mij. Laatst kwam ik thuis en kon mijn schoenen die ik niet in het kastje had gedaan, vinden op de rugleuning van de bank. Leuke foto he!

Dinsdag heb ik weer een leuk jasje op de kop getikt bij de lege knip, de recycle winkel. Ik kom er nu regelmatig even sneupen. Het is nl naast het wijkcentrum waar ik de computerles geef. Ondertussen heb ik een hele outfit bij elkaar gesprokkeld, en ik kom nog steeds onder de € 30,00 uit. Twee leuke truien, twee rokjes, eentje grijs en eentje van spijkerstof. Een rib-zwart jasje en een fluwelen jasje en dan nu het leuke jasje erbij. Overigens was die het duurste: € 7,50















DE VRIENDIN KOMT UIT!

En dan Woensdag! De Vriendin lag in de bus....snel kijken of ik er in sta en hoe is de foto!!!! Wow, wat een mooi plaatje. Ik vind dat ik er mooi op sta! Geweldig. Ook monique en de andere twee meiden(die ken ik overigens niet)staan er fantastisch op. De moeite wel waard geweest! In de flair deze week staat een achternicht van mij. Zij kreeg een nieuwe lever toen ik ook in het UMCG lag. Haar zus heeft ook een lever gekregen en die heeft een kindje gekregen en nu krijgt mijn achternicht ook een baby. Dus het kan wel. Toch vraag ik mij af of de medicatie tegen afstoting niet schadelijk is. Ik ga het de volgende keer toch even aan mijn arts vragen. NIet dat ik een kind wil, maar ik ben er wel benieuwd naar.

De volgende foto is het verhaal wat bij de foto's hoort over orgaandonatie.

groter bekijken

Geen opmerkingen: