Sandy's statistieken

woensdag 11 maart 2009

Media offensief, orgaan donoren



Vandaag komt de Vriendin uit en ook de Flair!
Nou en.... zullen jullie denken, tja ik vind het wel leuk! Want ik sta in de Vriendin en Ynskje, een achternichtje van mijn vader komt met haar zus in de Flair deze week.
In de vriendin gaat het over orgaan donoren en vier vrouwen tussen de 25 en 40 jaar hebben allen een orgaan mogen ontvangen. Ik ben daar eentje van! Hele mooie foto's zijn er gemaakt! Kijk maar!

In Flair komt Ynskje met haar zus, ze hebben allebei een lever ziekte gehad, en leven nu met een donorlever. Ynskje kreeg een tweede lever omdat haar eerste donorlever weer ziek werd. Ze heeft een half jaar in het ziekenhuis gelegen aan het infuus tot de transplantatie. Ik lag in die tijd met mijn buik operatie in het ziekenhuis. Toen ik al op de afdeling was, hoorden we dat ze een lever kreeg. De operatie duurde 16 uren...Lees ook hun verhaal!

Geen opmerkingen: