Sandy's statistieken

dinsdag 5 mei 2009

Bourguignon Disco party!

Toen arjan thuis kwam, hij was weer aan de beurt om te werken op zaterdag, hebben we boodschappen gedaan en zijn we even op de bank in slaap gevallen. We hebben wat broodjes met extra magere coctail worstjes gegeten, jammie.. Daarna omgekleed in onze DISCO KOSTUUMS. Het was erg gaaf. Ik had een catsute pakje met neon kleuren, heel Fout en een glitter pruik. Arjan had een glimblouse en een afro foute pruik... Ja we waren van de pruiken dit keer!!In de auto zat ik toch een beetje te twijfelen of ik het wel durfde om in dat pakkie te verschijnen. Toen we het terrein van Bourguignon opreden, zag ik een collega van arjan met het zelfde pakje aan. Nu durf ik het wel, ben niet de enige. Arjan had het nu al warm met die pruik op zijn hoofd....en we waren nog niet een gearriveerd!!! Ook arjan had een dubbelganger! Er waren al veel collega's met hun partners en allemaal super verkleed in DISCO style. Toen we binnen kwamen kregen we een welkomst liedje en moesten we wat dingen doen zoals, een neon zonnebrilletje maken, even de heupjes losmaken met een hoepel... en we konden een drankje achterover slaan. Ik heb maar een sinas bij de bar gehaald. Verder kregen we nog wat gllitters op onze toet en toen kon het feest beginnen!!! We gingen met z'n allen naar de overkant, het ouder Care gebouw. Voordat we naar binnen gingen, kwamen we op de foto. Ben benieuwd hoe die is geworden. Binnen gekomen was het een echte disco, met dansvloer met knipperpanelen, een dj en vj's, rond de discovloer stonden hoge eettafels voor 8 personen per tafel, heel chique opgemaakt allemaal. Er was een bar en een buffet tafel. We kregen eerst een voorgerecht, twee wraps met zalm en ham, best lekker. Toen gingen de collega's een optreden verzorgen. Deze heb ik gefilmd op de camera van Ramon, de baas. Wij zaten bij hem aan tafel. Dus ik heb lekker lopen filmen samen met nog anderen. De opnames worden dan allemaal door de vj gemixed en krijgen we later denk ik op dvd. Maar hoe dat zal zijn wist Ramon nog niet echt. Daarna konden we beginnen met het buffet. Heerlijk vers gebakken biefstukjes en tonijn maar er waren ook gamba's op spies, heerlijk! Tussen door kwamen er groepjes zangers met een zangmenu en kon je een liedje uit kiezen en die gingen ze voor je zingen! Erg leuk.Ik heb wel weer te veel gegeten. In het pakje zag je duidelijk een bult op mijn buik...ik heb toen ook het pakje uitgetrokken. Ik had gelukkig gedacht om mijn spijkerbroek mee te nemen...voor het geval dat. Als toetje kregen we een paar mouse bolletjes in een bloem van chocolade blaadjes. Heel lekker, wel onhandig om te eten, zeur zeur...Zo dat was een dingetje van kritiek. En het tweede was dat er na 22 uur gerookt mocht worden. Anders staat meer dan de helft van de disco gangers buiten, en dat is niet gezellig. Maar goed ik heb er geen last van gehad. Wel dat het stinkt, moest wel alle kleren weer wassen. Ach heb ik ook wat te doen gehad gisteren. Ik heb nog wel een tijdje lekker gedanst op muziek van vroeger, alweer vroeger! Ik begin echt oud te worden. Muziek van de jaren 70/80 geweldig om dat weer te horen, deed me denken aan de tijd dat ik naar dansles ging en dan na de dansavond naar discotheek de Muis, dat heet nu club gossip geloof ik. Nooit meer geweest. Wij zijn niet meer zo van het uitgaan. Wel naar theater enz. Maar goed het was een geweldige party, fijn dat ik er bij mocht zijn! Om 1 uur was het feest afgelopen en wij waren rond 2 uur thuis. Ik heb terug gereden want arjan had wel gedronken... Zondag waren we beiden nog wat groggie toen we wakker werden van mijn pillen wekker om 10 uur. Om half 11 ben ik uit bed gestapt want onder aan de trap stond de hond die wel graag wilde gaan wandelen. Ik heb verder de hele dag in mijn huispakje rond gelopen en heerlijk niks doen, beetje op de bank liggen en tv kijken. Arjan moest om 14.30 naar Heerenveen-ado den haag. 2-2. Maar ze waren bijna de boot in gegaan met nog 20 minuten speeltijd op 0-2 staan...

Nog twee filmpjes om het af te leren! YMCA Sandy, wist niet dat Arjan aan het filmen was, dacht dat ie een foto maakte...



Boogie Woogie Yeahhhe

Geen opmerkingen: