Sandy's statistieken

maandag 18 mei 2009

Hè Hè daar is ze eindelijk!

Als je iets beloofd moet je het ook doen, maar helaas het lukte niet echt...
Ik heb nu even de tijd gevonden om te schrijven, ietwat in vogelvlucht. Het gekke is, is dat ik bijna de hele week met de computer werk voor mijn cursus bureau en dat ik niet zoveel zin meer heb om dan ook nog eens even mijn blog bij te werken. Maar hier dan weer een stuk over mijn erg leuke weken moet ik zeggen...

Week 20, Was ik in Assen en heb ik de stoma verenigingsdag bezocht. Ik ben van stoma materialen leverancier veranderd. Ik bestel nu alle stoma spullen maar nu ook mijn diabetes spullen bij Dantuma uit Leeuwarden. Zo doe ik ook een beetje mee om friese bedrijven te steunen. Met deze actie heb ik een gratis op maar gemaakt badpak cadeau gekregen, althans die moet nog aangemeten worden. Altijd fijn, of niet soms.

Verder was het een feestje om op 17 mei naar de kuip te gaan. Helaas was het vervoer wat minder maar in rotterdam ging dat allemaal wel goed. We hebben trouwens gewonnen!!!! Mijn neef speelde later ook mee en dat was natuurlijk geweldig om hem te zien in zo'n spannende finale!
We piesten bijna in onze broeken toen de strafschoppen serie begon. Pfff die Sibon moest het doen en hij deed het!
We waren rond twee uur thuis en maandag waren we wel wat gebroken, maar ja, dat krijg je er van.


Hier een paar leuke foto's van mij en mijn schoonvader, arjan en het aantal bussen dat geparkeerd stond. Het was een mega festijn...super en we hebben de CUP! En nog een filmpje van mijn neef met de cup! bedankje spelers

Geen opmerkingen: