Sandy's statistieken

vrijdag 1 mei 2009

Naar de KUIP!

Maandag 27 april 2009

Margriet kwam weer en we hebben het huishouden weer even flink gedaan. De cursusruimte is door haar goedgekeurd. Lekker makkelijk schoonhouden en dat is ook wel eens fijn. We waren in de ban van kaartjes kopen enz enz..OOO als we ze maar krijgen. Op dat moment belde mijn oom op en zei dat ie toch niet naar de kuip gaat en dat ik zijn kaart mocht gebruiken...jippy, ik had al de kaart van mijn buurman maar nu ik toch nog een kaart krijg...Ik mijn schoonvader gebeld, of ie mee wil...ja tuurlijk, lijkt me leuk..dus ben ik gelijk, toen margriet naar huis ging, naar mijn oom gegaan. Super! We hebben even zitten kletsen, over voetbal, en over suikermeters... en wat handig is. Mijn oom heeft het nieuwste gekregen, een hele mooie meter waarin een pakje moet gestopt worden en waar 50 teststrookjes in zitten. Deze komen er na de meting niet uit en je hebt geen afval. Ook heeft ie een prikker waarin 6 prikkertjes zitten en die er ook niet meer uitkomen...Erg handig, ik heb ook wel een nieuwe maar deze is net iets vernuftiger...! Ik ga hem ook bestellen.

Dinsdag 28 april 2009

Ik was al om 6 uur wakker maar ben toch even blijven liggen welliswaar tot 7 uur. Ik moest nog een paar brieven maken voor de cursisten. Ik had wat buikpijn en voelde mij niet zo lekker om te gaan sporten. In het uurtje dat ik aan de computer werkte, heb ik drie zakken produktie gehad...erg dunne ontlasting. Om 8.15 uur heb ik de fysio gebeld dat ik vrijdag weer kom. Dat was wel goed.
Om 10 uur hadden we bij Betty het interview voor de Leeuwarder Courant. Er waren ook een aantal cursisten die vertelden aan de journaliste wat zij er van vonden dat het uit de As is gegaan. Ook is er een foto gemaakt. We zullen een krant krijgen toegezonden. Ben benieuwd... Alweer...
Intussen was Gea, mijn buurvrouw die secretaris is van de supporters vereniging van heerenveen, bij mij geweest om te vertellen dat we via haar kaartjes konden bestellen. Ze had nl gezien dat wij ook "feanfan" zijn. De supportersclub had 500 kaarten te verdelen en er waren kaarten over! Ik moest voor de avond de seizoenskaarten hebben om de nummers door tegeven en dan was ik verzekerd van kaartjes!!!!
Buurman was eerst niet thuis en later toen ik terug kwam van mijn oom en tante uit Leeuwarden, was ie er wel. Hij had gelezen op internet dat de kaartverkoop alleen bij de ticketboxwinkels was. Er was bij Twente nl via de website na 5 minuten al een storing en konden er online geen tickets meer gekocht worden. Daarop heeft heerenveen besloten nietvia internet te verkopen.
Maar inmiddels had ik al kaartje...Later kwam Gea weer en vroeg zich af of margriet ook nog kaartjes via feanfan wilden kopen want er waren toch nog wat over. Heb ik haaar weer gebeld en die hebben ook kaartjes! Wow! We gaan naar de KUIP!!!met 148 bussen en 40 dubbeldeks treinen...Echt super dat ik dat mag meemaken! Kijkn hoe mijn neef speelt en hopen dat ze winnen! Dat is belangrijker...De wedstrijd begint om 18 uur dus we zullen wel rond het middaguur vertrekken...Wat een optocht.

Woensdag 29 april 2009

Ik moest weer mijn medicatie rol ophalen en heb fijn met chica gewandeld. Verder stond dedag in het teken van het leren voor het golf examen. We hadden eigenlijk een Astma fonds Rayon vergadering maar er waren een aantal die met vakantie waren en ik had het examen. Dus hebben we dat naar 13 mei verschoven, alhoewel die vergadering er ook al stond. Maar goed, om half 8 ben ik richting vmbo plein gefietst. Zie ik er helemaal niemand, later komt er een auto aan rijden en die man loopt naar achter en naar een openstaand hek, ik achter hem aan en ja hoor hij moest ook examen doen. Ik zat goed. Hij vond het zo moeilijk om te leren en ik eigenlijk ook. Ik kan maar niet onthouden welke straf bij een overtreding van een regel opgelegd wordt. Het lijkt soms zomaar bedacht en er is volgens mij geen vaste wet zal ik maar zeggen.
Ik ging met volle overtuiging dat ik het zou halen het examen maken. Er waren toch weer vragen bij die ik nogn iet had gezien en ook vragen waarbij ik heel erg twijfelde tussen twee antwoorden en dan ging het weer over die stafverdeling...en ook de stablefort berekening heb ik weer fout gedaan met het verdelen van de benenden en boven par punten.
Ik heb het dus weer niet gehaald...Er waren maar twee die het wel hadden gehaald. Ik snap het nog steeds niet...waarom lukt het toch niet???
Ik kan zaterdag om 9.30 uur weer een herkansing doen. Ik ga het nog een keer proberen en anders stop ik er mee..Het heeft dan geen zin meer want op 13 juni of 25 juli kan ik praktijk examen doen, maar dan moet ik wel het regel examen hebben...

Donderdag 30 april 2009

Vadaag begon lekker rustig, beetje relaxed, en na het ontbijt even tv gekeken hoe onze koninging en prinsen en prinsessen gekleed waren. Maxima had gisteren fazant gegeten en had wat veren op d'r hoofd. Het stond haar wel goed eigenlijk. De rest van de familie zag er ook puik uit. Het was mooi weer en ik had mij oranje blouse en mijn hup holland schoenen uit de kast gehaald.
Na 10 uur, pillen innemen, zijn we naar het dorp gegaan. Het was er lekker druk. We hebben wat lang alle aangeboden rommel gelopen, toen ik bedacht dat de dame waar mama voor werkt een brieven houder wilde hebben. Het kan ook wel een servethouder zijn. Dus hadden we een doel voor ogen. Op het laatse stukje van onze route zagen we er eentje staan. Dus ik hem pakken maar er stond niemand bij het kleedje met troep. We hebben een tijdje staan wachten maar op een gegeven moment was ik het zat en zei tegen arjan dat we maar moesten gaan. Ik heb heel onbeschoft de brieven houder/spiraal meegenomen. Tja dan moet je er maar staan als je wat wilt verkopen...Toen we thuis kwamen en de tv aan deden, was er net de auto op die door de massa was gereden en die tegen de Naald tot stilstand kwam...Wat een domper van zo'n mooie dag! Wie doet er nu zoiets...Onbegrijpelijk...



Vrijdag 1 mei 2009

Ik moet vandaag weer sporten om half 11, beetje uitslapen tot half 9 of zo en dan lekker de spieren trainen. Ik moet vandaag weer flink leren voor het regel examen!! ik heb weer een andere site gevonden met nog meer exmens erop...jumbo golf test Zaterdag om 9.30 uur zal het toch een keertje moeten gebeuren, IK HAAL HET NU EINDELIJK!

Die ga ik vandaag in ieder geval doornemen. Wat we verder hopen is dat er morgen een pakketje wordt bezorgd met daarin onze DISCO kleding voor het grote disco feest van auto bourguignon zaterdag!!! Ze bestaan nl 25 jaar en dat wordt goed gevierd!!!
Wij hebben er zin in! Zondag zullen we wel groggie op de bank hangen, alhoewel arjan wel naar heerenveen moet...tegen ado???

Geen opmerkingen: