Sandy's statistieken

woensdag 13 mei 2009

Veel uitjes deze komende dagen!



Gisteren heb ik voor de eerste keer lesgegeven in mijn cursusruimte. Ik vond het echt leuk om te doen en de cursisten vonden het ook allemaal erg mooi geworden en waren blij dat ze op cursus konden komen. Daar doe je het voor toch? En om ze ook nog wat te leren.
De tijd was overigens zo maar om, time flies when you're having fun zegt men, nou dat is waar.
Ik was maandag avond nog naar bewustwordings cursus geweest en het was weer een leuke avond. Goede meditatie gehad maar ik was wel heel erg moe erna. Ik ben dan ook niet te gek lang opgebleven toen ik thuis kwam. Ik heb ook geslapen als een blok. Hoewel ik best laat naar bed ga en toch ook wel weer vroeg wakker wordt, zo rond half 7, merk ik dat ik de dagen steeds beter vol kan houden zonder 's middags eventjes op de bank te liggen. Maar als ik de kans krijg dan grijp ik hem wel even hoor!

Ik ga morgen naar Assen toe. Ik blijf dan tot zaterdag bij mijn vriendin Lydia. Ik neem chica mee zodat ze niet zo lang alleen hoeft te blijven. De poes kan dat wel want die heeft een kattenbak ter beschikking. Arjan is na het werk wel thuis hoor, zodat jullie niet denken dat ik de poes laat verhongeren, hihi.

Zaterdag ga ik naar de stoma verenigingsdag in van der valk in assen. Dus vandaar dat ik weer een paar dagen bij Lydia verblijf.
Wat we gaan doen weet ik niet...zien we wel, haha. Zeker in de sauna en in de jaccusi...(hoe schrijf je dat in hemelsnaam??)
Maar goed. Ik ga zaterdag avond weer naar huis want zondag is de aftrap van de bekerfinale en wij zitten in bus 43!! We gaan om half 1 op weg naar rotterdam!Heb er zin in.
Nu moeten de mannen wel echt gaan voetballen anders is het toch wel heel erg...Mijn neef speelt ook weer mee. Hij is nu met de selectie op ameland aan het trainen. Hopen dat we de finale winnen...zou mooi zijn. Gelijk als we terug zijn, worden ze gehuldigd voor het abe lenstra stadion. Dat zal tegen 23 uur zijn tenzij we een verlenging krijgen en strafschoopen dan wordt het een echt latertje..

Maandag geef ik een keertje les op de avond en dinsdag middag wel op de gewone tijd. Dinsdag avond heb ik dan nl bewustwordings cursus vandaar dat ik het even omgegooid heb. Woensdag ochtend gaan we de hond en de kat naar Tilburg brengen en dan door naar Schwartzwald. Zaterdag trouwen onze vrienden Micha und Alexandra. Dan komen we maandag pas weer thuis.
Ik moet nu alvast mijn stomaspullen en extra mediacites meenemen naar tilburg. Mama en papa gaan met de auto naar portugal en ik heb besloten om met het vliegtuig een paar dagen hun op te zoeken. Ik ga met de auto mee terug. Omdat ik met het vliegtuig ga, is het lastig om zoveel spullen mee te nemen en ik kan geen grote koffer meenemen want dat past niet allemaal in de auto. Mama en papa hebben natuurlijk ook nog spullen zoals opklapstoeltjes en tafeltje, koelbox ect mee. We slapen dan onderweg ik hotelletjes ofzo. Ik heb er zo'n zin in...Ik ben er wel een paar keer eerder geweest en het leek me leuk om weer eens samen met hen daar te zijn nu ik weer alles kan. Ik ga op 20 juli vliegen om 13 uur. Ik kom om 15 uur in Faro aan en papa haalt me op. Dan blijven we nog tot 23 juli in Carvoeiero in het huisje en dan gaan we via spanje en frankrijk terug naar huis. Ik reken er op dat we rond de 28ste weer in nederland zijn.

En dan nog tot september! De grote vliegreis naar California, san fransisco, here we come!

Geen opmerkingen: