Sandy's statistieken

zondag 14 juni 2009

En toen was het uit en thuis met GUUS

Op dinsdags heb ik het best wel druk. Ja, ik doe het natuurlijk zelf maar het is ook leuk druk! Ik begin om 8.30 uur met sporten tot 10 uur, als ik dan thuis kom neem ik mijn pillen en wandel ik nog een stuk met chica.
Om 14 uur komen de cursisten tot 15.30 en om 17 uur maak ik eten en dan komt arjan thuis. Om 19.30 uur komen de volgende cursisten en blijven tot 21 uur.

Ik ben dan best wel aan slapen toe, maar dat wordt soms pas na 23 uur...maar goed de woensdag is nog wel wat rustig, uitslapen en wat in het huishouden doen...

Op 4 juni moest ik mij beschikbaar houden omdat ik mij had opgegeven als kandidaat om op een stembureau te gaan zitten. Ik ben op de reserve lijst gezet en ben niet opgeroepen geweest. Nou ja, voor een hele dag plus nadien tellen leverde een 85 euries op, plus eten en drinken. Tja, dan zeg je niet zo gauw af...

En nu komt het! Op zaterdag kwam onze Guus naar it Hearrenfean toe. Heel friesland was gespannen...iedereen keek er naar uit. Ik ook en zong luidkeels "het dondert en het bliksemt...en het regent meters bier!!" Geweldig...Vrijdag met zwemmen hadden we al een sound check gehoord dus het ging echt beginnen...
We zijn op de fiets gegaan en waren rond half 8 in het stadion. We zaten in het zelfde vak 428, waar arjan met de voetbal ook altijd zit. Wel wat rijen lager. Het uitzicht viel mij mee, in de arena zit je verder van het podium af...Maar goed, de stemming zat er goed in, Jewelste, een coverband mocht het voorprogramma verzorgen en de leadzanger meende ik te herkennen uit de musical Jesus christ super star...En later even opgezocht en inderdaad, hij was het wel...

Eindelijk kwam Guus dan. Ik vond het eigenlijk wel een beetje tegen vallen. Het is niet zo'n goede performer. Marco Borsato kwam ook nog even wat zingen maar die heeft het WEL...Het was wel leuk hoor, alleen de sfeer was wat saai, Guus heeft het net niet...Guus heeft best mooie liedjes, maar op zo'n "feest" zingt hij alleen meezingers. Het liedje in het fries heb ik even gemist want toen moest ik echt even naar de wc. Hieronder wel even een paar foto's....Jammer voor Guus...er zullen volgend jaar waarschijnlijk niet dezelfde gezichten komen, iedereen die ik sprak, had dezelfde mening als ik... Volgend jaar maar niet meer gaan.



Geen opmerkingen: