Sandy's statistieken

zondag 12 juli 2009

Feestje?



Afgelopen week waren Chica, Papa en Oom rolf jarig. Chica was dinsdag 8 jaar geworden, ze heeft een extra stukje worst gekregen, verder niks...ah zielig he! Ze ziet er ook erg magertjes uit. De dinsdag moest ik weer les geven, nu alleen 's middags. Het was leuk en eigenlijk had ik niks voorbereid want ik heb ze gevraagd wat ze wilden doen en heb dus hun vragen beantwoord, tenminste dat hoop ik wel!

Woensdag ochtend had ik ook les, het ging ook erg makkelijk, de dame van 82 was goed op weg met de beginners cd dubbel klik. Ze heeft hem mee naar huis om te oefenen in de vakantie, ze komt nog een les en dan in oktober weer 6 lessen.

Toen de les was afgelopen, ben ik met chica naar de apotheek gelopen tussen de buien door. Om de twee weken kan ik mijn blisters en overige medicatie ophalen, zij houden het nue bij zodat ik geen grote voorraden meer heb, wel een doosje prograft o,5 en 1 mg. Ook nog een doosje pijnstilling maar die gebruik ik weinig meer, Hoera!
Deze keer heb ik voor 4 weken medicatie mee ivm mijn vakantie naar Portugal. Mijn moeder smste mij vanmiddag dat papa twee dagen extra heeft geboekt in Carvoeiero, dus blijf ik daar langer! We zouden de 23ste weer richting huis gaan maar dat wordt nu de 25ste..Heerlijk, nu kunnen we lekker rustig een dagje strand doen want we hadden al veel dingen op het programma staan nl; naar Sagres, het uiterste linker puntje van portugal, naar de markt in albufera, monchique waar je bronwater kunt halen, drinken en het stinkt naar rotte eieren, zeggen ze. Ik kan het me niet meer herinneren, ik was 16 of zo...toen ik daar voor het eerst was. Maar goed, nog een weekje en dan eindelijk!

Donderdag waren papa en oom rolf jarig, papa heb ik gesmst en later hebben we even gebeld. Oom rolf hebben we gebeld, daar gaan we naar toe in september, we hebben onze vlucht gegevens gegeven en hij keek er naar uit. En dat doen wij ook, we hebben er zin in! Ik heb mijn familie in 2001 voor het laatst gezien, dus dat wordt wel emotioneel voor mij. Toen we naar huis moesten, moest ik zo huilen, ik wist dat ik er misschien nooit meer heen zou kunnen, maar gelukkig kreeg ik nieuwe longen en wel net op tijd! Heerlijk dat het nu toch weer gaat gebeuren.

Donderdag heb ik met Betty, mijn collega waarmee ik samen het cursus bureau de greiden heb opgezet, onze nieuwe lesschema's doorgenomen en wat lessen geprobeerd waar zij niet uit kwam. Verder heb ik donderdag niet veel meer gedaan. We zijn wel even het centrum in gegaan want ik moest een slotje hebben voor mijn koffertje. Ik mag mijn grote harde koffer niet meenemen omdat die niet in de auto past want mama en papa hebben ook een tafeltje, opklapstoeltjes mee om onderweg even te kunnen zitten en nog meer spullen...Dat is wel lastig want ik kan niet zoveel kleding enz meenemen, ik moet ook nog wel wat stoma spullen en medicatie mee.

Verder ben ik vrijdag weer sportief geweest. Eerst 's ochtends om 8.30 uur naar de fysio, waar ik lekker heb gesport en waar mijn heupen weer los gemaakt zijn. Omdat de Aldi daar naast is, ben ik daar ook even wezen sneupen. Beetje boodschappen gedaan, wat fruit enz, is daar af en toe goedkoper dan bij Jumbo. Maar goed, ik was tegen half 12 thuis. Met de hond lopen, eten en toen was het eigenlijk al weer tijd om Pietsje op te halen voor het zwemmen, de laatste dit seizoen. Als de vloer in de kleedruimtes niet vervangen word, hadden we gewoon nog 4 weken door kunnen zwemmen. Nu moeten we 14 augustus weer beginnen, niet erg hoor, heerlijk gewoon. We hebben oefeningen in het water gedaan, spelletjes enz. Het was voor de meesten erg intensief maar voor mij niet hoor. Elke dag kom ik wel iets tegen wat nu makkelijk gaat en voor de transplantatie niet.

Het weekend was lekker rustig. We hebben vandaag een luie dag, heerlijk met z'n allen (hond, kat, ar en san)op de bank liggen luieren en af en toe in slaap gevallen. We hebben de tour de France gekeken, stukjes???

Deze aankomende week:

*Morgen komen mijn schoonouders weer terug van Bulgarije.
*Heb ik dinsdag middag en woensdag ochtend nog een keer les, dan pas weer in oktober.
*Dinsdag en vrijdag ochtend moet ik weer sporten bij de fysio.
*Zaterdag gaan we naar Santpoort en naar cf beachdance!
*Zondag ben ik nog in Santpoort bij mijn schoonouders, chica gaat mee en blijft daar
logeren. Arjan gaat weer naar huis en moet maandag weer werken.
*Maandag ga ik om 13 uur vliegen naar Faro, naar mijn ouders in carvoeiero in
portugal!

Prettige vakantie!



Klik op de kaart: Carvoeiero ligt bij Lagoa en Portimao

Geen opmerkingen: