Sandy's statistieken

dinsdag 25 augustus 2009

Bijna naar california! Vrijdag in de Margriet!


Deze week staat in het teken van koffers pakken. Ik heb de hele vorige week van alles moeten regelen, de laatste spullen besteld en gisteren had ik ze nog niet binnen. gelijk maar even met dantuma gebeld en mijn bestelformulier was bij hun in de spam terecht gekomen. Ze verzekerde mij dat het nog dezelfde dag bij mij zou komen. En ja hoor, rond 16 uur kwam er een busje voorrijden van de leeuwarder courant met mijn spullen! De leeuwarder courant bus brengt vaker mijn spullen, (stoma en diabetes dingen).
Ik helemaal blij want nu kan alles in de koffer. Tja best wel veel moet er mee, ik moet nog wat blousjes erin doen en arjan moet zijn kleding nog uitzoeken. Ik weet niet wat ie nou precies mee wil hebben.

Verder heb ik alle medicatie in huis. Gisteren moest ik eerst sporten en toen naar het laboratorium hier in het ziekenhuis. De prograft spiegel was te hoog twee weken geleden en nu heb ik 3 mg ivp 3,5 mg. Ik verwacht dat het nog wat hoog is want ik tril nog wel wat, en dat ik vandaag of morgen de uitslag wel hoor.

Verder kom ik in Margriet nr 36 en die ligt geloof ik op vrijdag 28 augustus in de winkel. Kan ik hem nog net meenemen. Vorige keer stond ik in de vriendin en ik had het de ncfs gemaild want ze hebben een rubriek cf in de media. Maar ze hebben het gewoon nooit geplaatst. Ik had zoiets van, deze keer vind ik het de moeite niet waard om het hun te mailen, het komt er toch niet in. Slecht he! Ach het is maar in een blad. Zo even klaag klaag...

Het artikel gaat over "nieuw leven" geschreven door Suzan Smit. En er komen mooie foto's bij te staan. Deze zijn gemaakt op cfbd, dus ik verwacht er wel heel veel van. Maar ik denk niet dat ie kan tippen aan de foto die in vriendin stond.

Zometeen ga ik lesgeven bij mijn collega van ons cursus bureau de greiden. En morgen heb ik niks in mijn agenda staan. Donderdag ook bijna niks en vrijdag eerst sporten, en 's middags zwemmen. Dan alles inpakken wat er nog in moet.
Zaterdag alles in de auto, nog de laatste boodschappen doen voor als we weer thuis komen, brood, vlees ect.
Heerlijke spanning is het.

Gisteren had ik ook mijn eerste les van bewustwording en het ging over gidsen. Dat wilde ik altijd graag weten. De volgende 3 lessen moet ik helaas overslaan, maar ik ben dan heerlijk weg en kan ik het in de praktijk brengen en kijken of het allemaal echt zo is wat ik in mijn meditaties allemaal heb gezien.

Ik denk dat dit mijn laatste blog wordt tot calilfornia. Daar zal ik proberen om alles bij te houden wat we doen.

see you in Walnut Creek!


ps: Heb net een mail van de ncfs gekregen waarin ze hun excuses aanbieden door het artikel in vriendin niet te plaatsen op de website onder kopje cf in de media. Ze hebben nog met vriendin gebeld en die wilde dat het hele artikel geplaatst zou worden maar de ncfs heeft het "vergeten" te plaatsen. Ze gaan het artikel in margriet plaatsen als ze toestemming krijgen van Margriet.

Geen opmerkingen: