Sandy's statistieken

zondag 2 augustus 2009

Weer thuis

portugal
via deze foto link kun je alle foto's van portugal bekijken, tenminste dat hoop ik. Ook via de link naar mijn picasa album kom je er. Daar zijn overigens ook meerdere foto albums te zien oa foto's van mijn longtransplantatie en buikoperatie in 2007



Donderdag kwam onze viervoeter weer thuis. Tineke en Nico waren rond lunchtijd bij ons. We hadden soep met stokbroodjes en gewoon brood met aardbeien en ander lekker beleg gehaald. Chica was door het dolle heen toen ze me weer zag. We zijn na de lunch even een rondje gaan lopen. Papa en mijn schoonvader gingen even naar mijn oom want die had iets met zijn computer. Mama ging even in bed liggen en ik zat op de bank tegen de slaap te vechten. Tineke keek tv maar is later in de tuin in de zon gaan liggen, het waaide wel wat. Toen ik net wakker was, kwamen papa en nico net thuis. Was mama ook al weer beneden. Voordat we het wisten kwam Arjan ook al weer uit zijn werk. Chica weer helemaal blij toen ze hem zag.
We besloten om naar de chinees, de lange muur, te gaan. Hebben we een rijsttafel voor 6 besteld. Overheerlijk weer! Toen we thuis waren, hebben we nog koffie gedronken en zijn onze beide ouders weer naar huis gegaan. We hebben wat tv gekeken en zijn eigenlijk vroeg gaan slapen.

Vrijdag heb ik niet zo veel gedaan, de was had ik donderdag al gedaan, ik heb heerlijk met chica en poes op de bank tv gekeken en later wel even buiten gezeten. We hebben macaroni gemaakt toen arjan thuis kwam en hij moest naar voetballen, de eerste wedstrijd van het seizoen, heerenveen tegen roda. Dit keer geen famile boermans mee, ten eerste is het vakantie en er was het wmc in kerkrade. Ze hebben 0-0 gespeeld.

Gisteren was ik pas om 10 uur uit bed gegaan. Heb mijn pillen genomen en we zijn gelijk gaan boodschappen. Thuis hebben we ontbeten, lekker buiten gezeten. Toen naar handyman om stofzuigerzakken te kopen en naar de primafoon omdat onze beneden telefoon het niet meer deed. Hij heeft wat instellingen veranderd en daarmee moesten we het doen. Thuis gekomen, probeerden we de telefoon weer maar hij deed het niet. Terug gegaan, we hadden tenslotte garantie. We kregen een nieuwe en nog 13 € terug.
Deze doet het weer goed, we hebben nu geen nummerweergave en daar betalen we wel voor...shit.
We hebben gebakken eieren gegeten en zijn 's avonds naar de sneekweek gegaan. We hebben een rondje gelopen en even gekeken naar een salsa band. Na een uurtje zijn we ook weer op huis aan gegaan. We hebben de once upon a time in the west gekeken, althans arjan is halverwege naar bed gegaan en ik heb wel het einde gezien maar daartussen ben ik stukjes kwijt...
Ik kon niet zo goed slapen, heb mijn favoriete zender opgezocht: "discovery travel & living. Miami ink was er op, over een aantal personen die een tatooshop runnen. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen.
Ik werd om half 9 wakker en hoorde het regenen. Ik ben naar beneden gegaan en heb eerst thee gedronken. Om 9 uur leek het wat droger en toen ben ik met chica gaan wandelen. Ik heb wat puzzeltjes gedaan en tegen half 12 kwam arjan beneden. Toen hebben we gebrunched en kijken we nu naar voetbal op eredivisie live...het voetbalseizoen is begonnen, jippy....straks mag ik weer bepalen wat wij kijken...een beetje de hele dag naar het stomme voetbal liggen turen, dacht het niet!Zoals op de foto te zien is...onze zondag ziet er zo uit!

Geen opmerkingen: