Sandy's statistieken

zaterdag 12 september 2009

Bye Bye Vegas!

Ja, zo ben je in Las Vegas en zo zit je in Mammoth. We hebben vanochtend om 9 uur ons excaliber hotel in las vegas verlaten en zijn op weg gegaan richting het noorden. We wilden eigenlijk zo ver mogelijk komen richting lake tahoe. Tegen 17 uur gingen we een motel zoeken, we waren al bij lee vining en konden een kamertje krijgen met zeezicht voor 99 $. We vielen bijna om. Toen op de tomtom gezocht voor een motel 6 kamer en toen moesten we terug. Met wifi op de kamer voor 3 $ per 24 uur! Dus....We waren zo'n 38'C gewend en toen we hier uit stapten was het maar 20'C. Ik had gelukkig wel een vestje in de auto liggen, zodat we eerst alle spullen in de kamer konden zetten, hebben we gegeten in het dorp en toen weer terug naar de kamer. We hadden in las vegas de laatste dag geen internet meer genomen en nu maar even een korte weergave van vandaag. We zijn beide weer lekker aan het snotteren, we hebben heel veel death valley gezien en Mammoth is een ski oord. Het is een heel gezellig dorpje, erg druk want morgen is er een mountainbike marathon en overmorgen een loop marathon. Het wordt alleen niet zulk mooi weer, beetje net als meestal in nederland. Maar wij gaan toch weer verder. We gaan door het yosemite parc en dan een paar passen die alleen in de zomer open zijn. We hopen morgen in lake tahoe aan te komen en we hebben al gekeken of er een motel 6 is. Misschien blijven we daar wel twee dagen, we kijken wel!!!

Iedereen die ons een felicitatie heeft gezonden op wat voor manier ook, ontzettend bedankt! We vinden het erg leuk om te lezen!!!! Wat fijn dat het allemaal kan zo! Ik ga nu even in bad liggen, ik was zo warm en heb heel veel gezweten, erg veel zout op mijn lijf. Jammer dat macy er niet is want die zou al het zout lekker hebben gevonden.
Iedereen nog maals bedankt!

ps: ik schreef dit om 5.14 's ochtends voor jullie en onze tijd= 8.15 's avonds!

Sandy en Arjan

1 opmerking:

Veronica zei

Genieten jullie maar lekker als echtpaar van het mooie land.
Yosimitie heeft op mij grote indruk gemaakt. Maar vind dat deel van de VS prachtig.
Verder beb ik in Gilmore outlet stores shopped untill I dropped.......dus als jullie een nieuwe garderobe willen is dat 'the place to be'.
Enoy
Veronica