Sandy's statistieken

woensdag 9 september 2009

Las Vegas Wedding!

Gemaakt door Lydia.

Waar we al een hele tijd mee bezig waren kan nu eindelijk bekend gemaakt worden!

WE ZIJN GETROUWD!!





Op deze website komt binnenkort onze trouwfilm, het zal een paar dagen kunnen duren want we waren niet de enige die gingen trouwen. 09-09-09 en we zijn hier om 12 uur 's middags getrouwd en dat is in nederland 9 uur 's avonds. Dus dat vonden we erg leuk !

Ik heb al een hele voorbereiding gehad en het begon allemaal op 29 mei 2009....

Onze trouw reportage.

Dit schreef ik op 19 juni 2009, de dag dat ik naar de High School Musical ben geweest met Liesbeth.

Voorbereidingen.

Op vrijdag 29 mei 2009 moest ik naar Zwolle. Ik had nl een wens ingestuurd naar stichting FibrOse Kinderen. Vroeger gingen we met z’n allen op kamp maar nu mag dat niet meer vanwege bacterie overdracht en laat de stichting wensen uitkomen van cf- patiënten. Of de wens uit zou komen wist ik niet maar een paar weken voor de 29ste belde Irene Reinaerts mij op dat ze mijn wens gingen vervullen. Wow, dat is erg leuk!
Wat is mijn wens? Nou, dat is wel leuk want we gaan trouwen! In 2001 zijn we naar California geweest maar ook naar Las Vegas. Daar vonden we het zo leuk dat we zeiden dat we, als we weer zouden gaan, daar gaan trouwen. Maar ja, dan kan er niemand bij zijn van onze familie en vrienden. Er is dan ook geen foto van en we willen geen feest. Ik bedacht om hier al een trouwfoto te laten maken, die foto als kaart te versturen met de mededeling dat we getrouwd zijn, en schreef dat naar Stichting FOK.
Irene vroeg of ik misschien een hele mooie jurk aan wilde en stelde voor om een jurk te huren. Dus 29 mei ging ik met de trein naar Zwolle, om 10 uur ontmoette ik Irene en we gingen in het hotel tegen over het station wat drinken en om de dag te plannen. Irene had een heel schema.
We gingen eerst naar de feest artikelen winkel waar ze eerder voor FOK ook kleding had gehuurd. Er hingen zoveel mooie jurken maar ik heb een vrij lastige maat, lekker klein. Meestal pas ik maat 38 wel goed maar met een jurk met open rug enz is dat wel lastig.
Ik heb een mooie bordeaux rode jurk als eerste aan gehad en daarna nog veel meer. De keuze bleef maar steeds op die eerste jurk.
12 uur gingen we even naar de fotograaf om een datum voor de trouwreportage af te spreken. Het is op 11 juli 2009! om 16.00 uur.
We gaan de foto’s in het Park Het Engelse Werk te Zwolle maken. Daar is een soort restaurant waar Irene en ik hebben gelunched. In het park zijn leuke plekjes om foto’s te maken. Toen gingen we een bloemenzaak op de “zeven alleetjes” binnen. Daar hebben we opdracht gegeven om een trouwboeket voor mij en een corsage voor Arjan te laten maken. We zijn ook nog naar de kapper in Hattum geweest. Zij gaan 27 juni high light in mijn haar zetten en dan het kapsel uit proberen. Ook kan ze dan kijken hoe lang ze werk heeft.
Later zijn we ook nog weer de jurk gaan passen, en de dame kwam met nog een hele mooie jurk met roosjes op de rug en langs de schouders, erg mooi. Alleen zat ie bij de top niet goed.
De jurk die ik uitgekozen heb, is precies wat ik ooit had bedacht om in te trouwen, alleen de kleur niet. Beetje blote rug, gedrapeerd rond mijn lichaam en je ziet niks van mijn stoma. Er zit een voile bij en een zelfde kleur stropdas voor arjan. Tegen 16 uur waren we klaar en Irene zou nog naar de drukkerij gaan, want daar zijn we niet aan toegekomen. De reportage wil Irene in een boek laten maken, dus het is echt een wens die uitkomt en nog mooier wordt dan we dachten.
Om 16 uur zat ik in de trein terug. Heel leuk was het om dit voor te bereiden.

Ik heb nog nieuwe schoenen gekocht, met hakje. Ook moest ik nog een panty hebben en we zoeken nog naar ringen, maar die zullen we gauw vinden.
Binnenkort zullen we een wedding chapel uitzoeken in las Vegas. Er zijn hele leuke aanbiedingen enz maar wel lastig om te kiezen. De trouwdag zal op 09-09-09 zijn! Verrassend...dan zitten we in de USA, dusssss....trouwen maar!
Het kaartje zal iedereen krijgen en we sturen onze familie en vrienden een mail met een link zodat de trouwplechtigheid live te volgen is via internet.
We moeten onze reis ook nog boeken... Erg lastig is het wel want niemand weet het nog, ja de beide ouders en enkele vrienden. Best wel moeilijk om er niks over te zeggen en waarom ik naar Zwolle moest, gelukkig hebben we regelmatig een vergadering in Zwolle voor het astma fonds, dus leuk excuus...




Dit schreef ik op 13 juli 2009 , de dag dat yuri van gelder aankondigde dat ie cocaïne gebruikt heeft drie dagen voor de nk turnen ( lekker stom) en er toch wel verslaafd aan is geworden.

Zaterdag 11 juli hebben we alvast een voorproefje genomen op onze huwelijks dag. We moesten om 13 uur bij de kapper in Hattum zijn. Mijn haar werd gedaan, ik werd opgemaakt en het resultaat was verbluffend. Om 14 uur gingen we naar 't Engelse werk en daar ontmoetten we Irene van Fok. Zij had het boeket en de corsage opgehaald en ook mijn jurk. Eerst hebben we een late lunch genuttigd en kregen een diner bon om samen nog na te genieten van deze heel speciale dag!
Daarna hebben we ons in het invaliden toilet omgekleed en toen ik daar uit kwam, en mijzelf in de spiegel zag, vond ik het zo mooi! Arjan zag er ook mooi uit. Wat was het leuk!
We hebben nog even op het terras gewacht op de fotograaf. Hans Boeree heet ie en hij wilde er geen geld voor. We zijn het park ingelopen en er zijn super mooie foto’s gemaakt. We hebben zelf ook foto’s genomen maar die zullen altijd minder goed van kwaliteit zijn...We hebben ongeveer een half uur werk gehad en daarna was het weer voorbij. Dat gaat dan snel.
We hebben ons weer omgekleed en hebben samen met Irene nog wat gedronken.
Het was zelfs heel mooi droog gebleven en de zon kwam steeds vaker. Toen hebben we afscheid van Irene genomen en gingen we op weg naar huis. We hebben een tafel gereserveerd in het van der valk hotel Wolvega. Ik was er eens met het astma fonds geweest en daar was het prima eten. Arjan had vooraf een champignon soep en ik een tomatensoepje met stokbrood. Arjan had een combi vlees gerecht van varkenshaasje en entrecote en ik had gebakken kippenlevertjes met champignons en spekjes ( is eigenlijk te vet maar ik had creons mee genomen!) Daarna heeft arjan een dame blanche gegeten en ik gestoofde appel met kaneel/ appel ijs..het was verrukkelijk!
We kwamen rollend thuis en hebben heerlijk uitgebuikt op de bank. Zondag kwamen we ook niet verder dan bank liggen en een klein rondje met de hond. Al met al een hele leuke dag. We kijken al uit naar onze echte dag op 09-09-09 te Las Vegas!


Vanmorgen werden we om half 12 opgehaald door de limosine en reden over de snelweg naar de wedding chappel. Als we over de strip zouden rijden, waren we er nu nog niet. Zo druk is het vandaag. Ook met trouwen is het druk. Toen we aan kwamen moest het stel voor ons nog trouwen en konden wij onze wensen kenbaar maken. Toen waren wij aan de beurt, eerst gingen we foto's maken in de chappel, en ook in de tuin. Daarna werden foto's van Arjan gemaakt en later van mij in de bridelroom, daar kan je je nog even beter optutten, gewoon een kamertje met heeel veel nepbloemen en een spiegel. Maar goed, we waren daar niet alleen om in dat kamertje te zitten!!! We moesten een boeketje bloemen uit zoeken en ik koos voor het rode nepding. Arjan kreeg een rode roos als corsage, ook nep. Hier kunnen ze geen echte bloemen goed houden maar in de winter doen ze het wel en dan staan ze in zo'n koelvitrine, nu ook alleen staat die koeler niet aan...
Toen het vorige stel klaar was, waren wij aan de beurt. Arjan ging alvast met de Minister mee de chappel in en ik moest bij de deur wachten tot de muziek ging spelen en dan mocht ik langzaam naar Arjan toe lopen. Hij vertelde een verhaaltje en soms wist ik niet meer waar ie het over had maar het ging over de verbintenis die wij aangingen als man en vrouw, zover begreep ik het wel. Het klonk wel bekend want zo'n soort praatje had ik al eens van hem op internet gehoord. Maar WE DID IT!
We moesten deze gelofte afleggen:

I Arjan/sandy take thee Sandy/Arjan to my lawful wife/husband,to have and to hold, from this day forward, for better and for worse, for richer and for poorer, in sickness and health, until death do us part.


Toen moest arjan de ring om mijn vinger schuiven met de woorden "With this ring I'll be wed" en ik moest het zelfde doen. Toen mochten we elkaar kussen en zijn we vanaf nu HUSDAND AND WIFE!



Vanavond gaan we naar "The tournament of the king, dinner show", hier in het hotel. Erg leuk om heen te gaan denken wij als huwelijksavondje uit. Arjan is nu net terug want hij moest de jurk en de tuxido terug gebrengen (voor de volgende bruid en bruidegom)Ik eindig met het gedichtje dat op onze kaart staat, die mogelijk is gemaakt door Stichting FibrOse Kinderen

Voor altijd hou ik je hand vast,
om nimmer los te laten.
Eeuwig samen,
Tot het einde van onze tijd.

Geen opmerkingen: