Sandy's statistieken

maandag 12 oktober 2009

back in business!




Na een lange tijd niks doen, moet er weer "gewerkt" worden. Alle daaglijkse dingen moeten weer gedaan worden, alles lessen moeten weer gegeven worden....Nee, mogen weer gegeven worden!!! Ik heb vorige week op dinsdag middag en avond, woensdag ochtend en donderdag middag en avond les gegeven in mijn cursusruimte. Ik vond het erg leuk weer, alhoewel ik er wel tegen op zag. Kan ik het wel aan, geef ik goed les, snappen ze het, waar moet ik op lettten bij nieuwe cursisten...dat waren vragen die allemaal in mijn hoofd bruisden... Maar alles ging goed.






Verder had ik nog schilderles op maandag middag, en 's avonds intuitieve bewustwordings cursus en woensdag middag boetseerles. Ik zag eigenlijk door de bomen het bos niet meer. Ook was ik erg warrig en het zit in mijn hoofd niet lekker. Alles komt maar op me af. Het stapelt maar op. Bij meditatie cursus kreeg ik antwoorden...

Wat op 9-9-9 plaatsvindt is het opnieuw coderen van het kristallijne aspect, genoemd ‘het Goddelijke Vrouwelijke’ van de Sterrezaden. Het Smaragd Kristal van Genezing zal de gravure, het herprogrammeren, aansporen zoals die binnenkomt van de Smaragdgroene Straal en de Platina Straal, beide vrouwelijk, in de DNA van de planeet en als zodanig in diegenen die open staan voor de ontvangst van de heilige en vereiste transformatie. De gevolgen zullen de schommeling verminderen tussen de polariteit van wat genoemd wordt het mannelijke en het vrouwelijke aspect.

Als gevolg daarvan zal evenwicht in polariteit gemakkelijker worden bereikt en verkregen in de menselijke expressie van Goddelijke Rechtvaardigheid op de planeet van dualiteit. Inderdaad zal het de kloof overbruggen tussen de rechter en linker hersenhelften en van het dagbewuste ego naar het supra onderbewuste van de Goddelijke Geest. Met de energie van het Smaragd Kristal worden genezers betere genezers en wijsheid zoekers ontvangers van meer en grotere inzichten.

Begrip van de weg van de Ziel, van de prioriteiten in het leven en inderdaad van het proces van besluitvorming zal sterk worden vergroot. Vereiste aspecten van opvoeden, vriendelijkheid en broeder- en zusterschap zal veel eenvoudiger te manifesteren zijn op zowel de micro-en macroniveau’s. Dat wat 'onvoorwaardelijke liefde' wordt genoemd en moeilijk vast te houden is in de derde dimensie, zal dichterbij komen in de realiteit van een ieder, wanneer de vijfde tot en met de zevende dimensionale resonanties sterker worden aangehaald.

Immers, wat het Wereldwijd Kristallijnen Netwerk wordt genoemd is afgestemd op de activering van het 144-Kristallijnen Grid en verbonden met de functie van dat wat genoemd wordt “de Gouden Zonne Schijf”
.

Meer informatie hierover kun je vinden op why is 09-09-09 so special

Vrijdag had ik de hele dag buikpijn, diarree en ben niet gaan zwemmen. Iedere keer zat mijn stoma zakje vol en dat leek me niet echt wat om daarmee te gaan zwemmen. Ik ben wel even naar mijn vriendin geweest en om half 6 zijn we met Macy naar de dierenarts gegaan. Ze is heel mager geworden. Ze eet heelveel, poept daardoor ook veel en plast gelijk alles uit als ze gedronken heeft. We moesten vandaag terug komen want ze kon toen het bloedonderzoek niet meer doen. Dus vanochtend heeft ze met ons, drie assistenten, en heel veel rondvliegend haar en krabben, geworsteld. Maar we hadden bloed. Ze heeft een heel erg hoog schildklierhormoon gehalte in haar bloed. Het moet tussen de 19 en 63 zitten en bij Macy was het boven de 163, want dat is het hoogste wat de machine kan meten. Ik was nog geen kwartier thuis of ze belde me al deze informatie door. Ik kon gelijk pillen halen en niet te vergeten de rekening betalen...70 € Maar dan heb je voor € 25,75 een consult kat, een bloedprik voor 8, nog wat, een bloedonderzoek van 23 nog wat en 2,50 receptkosten en ja schrik niet voor 3,05 euro een 25 dagen pillen kuurtje. Maar dat heb ik wel voor haar over, de schat, mijn gezelschapsdame, al zit ze niet meer zoveel bij me....ze ligt liever op het aanrecht want dan is ze sneller bij me als ik de keuken in kom, ze wil VOER!
Ik heb haar om 13 uur en 22 uur pillen gegeven maar ze heeft al drie keer over gegeven en een flinke diarree plaat in de bak gedaan...ergghhhh...
Ik kijk het nog een dagje aan en anders bel ik de dierenarts op dat ze niet tegen die pillen kan. Misschien hebben ze wel iets anders.



Hier nog een fotootje van Macy met een kale hals al zie je het niet zo...Ze is niet zo lekker...Vind je het gek met die pillen... Hopen maar dat ze goed ingesteld wordt, zodat ze toch nog een paar jaartjes bij ons kan blijven. Ik ga nu slapen maar eerst mijn stomazakje vervangen, heb nu al weer een zak vol. Laatste tijd veel last van wat dunnere ontlasting dan wat hoort....maar buikpijn niet echt, soms een wat raar gevoel. Dat is niet erg, de pijnen van vorig jaar waren soms niet te harden.

Een ode aan oktober!

Indian summer

Wat kun je nog zeggen,
alles al genoemd.
Het 'hou van je' zo
uitgekauwd dat het verrast
in het vuur van je mond.

Laten we gewoon
houden van ons
dagelijks patroon.
Met af en toe pracht 10
op de schaal van oktober.

(Miriam van Hooff)



Geen opmerkingen: