Sandy's statistieken

zondag 24 januari 2010

Verrassing...

...weer sneeuw.
Ik was er op voorbereid, ik had gisteren mijn auto al in de garage gezet. Samen met Chica. Mocht ze even op de bijrijders stoel zitten. Normaal moet ze van mij achter in op de bank zitten...Daarna hebben we gewandeld en kwamen langs de vijver met eenden. Die beesten hebben honger denk ik, omdat ze gewoon op ons af komen ook al loopt Chica er bij. Ik had helaas niks mee genomen dit keer, maar er kwam een andere mevrouw aan met een schaal brood.
Vrijdag waren we niet al te laat naar bed. Arjan ging nog met Chica uit en ik was al naar boven gegaan. Toen ze thuis kwamen van de wandeling, kwam Chica me boven zoeken en is bij mij in bed gebleven. 's Ochtends lag ze er nog, toen zijn we om ongeveer 9 uur gaan wandelen. Daarna hebben we boodschappen gedaan, en we zouden nog weg maar daar is het niet van gekomen. Ik heb soep gemaakt en arjan ging om 19 uur naar voetballen. Ik heb de film The Wild op sbs 6 gekeken maar het einde heb ik niet gezien omdat ik in slaap ben gevallen. Wel het laatste stukje voetballen op ere divisie live. Gewonnen met 4-2 van willem II.

Wij keken elke keer naar buiten omdat er voorspeld was dat het weer ging sneeuwen. Ook keek ik iedere keer uit het raam vannacht als ik weer naar het toilet moest. De laatste keer was dat om 2.30 uur. Nog geen sneeuw. Toen ik om half 7 wakker was, lag er weer bijna 5 cm sneeuw....nee he, ik vind het wel leuk hoor, maar ik ben het wel een beetje zat.
Om half 9 ben ik met Chica gaan wandelen en heb daarna in de voortuin sneeuw geruimd, ondanks dat ik nog steeds pijn heb in mijn heup. Na het ontbijtje heeft Arjan de achtertuin gedaan en daarna hebben we op de bank gelegen en om 4 uur werden we zo'n beetje wakker. Om 18 uur gaan we eten en dan toch maar weer sport kijken en vanavond ook de finale van op zoek naar mary poppins.

Op 31 januari komt bij andere tijden sport oa. Stien Kaiser. Zij gaf onze schaatsgroep een aantal jaren schaatsles. Hieronder een fragment van een stukje uit de documentaire. Klik hier om meer filmpjes te zien.

Geen opmerkingen: