Sandy's statistieken

donderdag 7 januari 2010

Week 1 bijna om!



De eerste week van 2010 is bijna om. We zijn goed begonnen. We hebben eigenlijk niet veel bijzonders gedaan. Ik ben bezig geweest met het voorbereiden van de computerlessen en ook met het opruimen van de kerst spullen in het weekend. Dat was eigenlijk zo gebeurd. De woonkamer heb ik ook wat opgeruimd. Alles wat in de weg stond of oude stofvangers zoals beeldjes enz heb ik in een doos gedaan en op zolder gezet. Ook heb ik de lampen een beetje anders ingedeeld in de woonkamer. Als de boom en andere kerstverlichting weg is, is het weer erg saai. Maar goed, nu is het weer gewoon.
We moesten ook wel weer sneeuw schuiven. Ook hebben we de garage sneeuwvrij gemaakt want ik moest dinsdag de auto weer eens gebruiken om naar het fitnessen te gaan. Morgen zal ik er ook weer naar toe moeten en ook naar het zwemmen.

Deze week zouden de lessen weer beginnen maar ik kreeg veel afmeldingen. Ook was ik dinsdag de hele dag misselijk en had ik best wel buikpijn. Dat is waarschijnlijk gekomen van de mct boter die ik voor de kerst heb gekregen. Het was niet mijn eigen merk omdat die niet op voorraad was. Ook was het weer niet verpakt in een koeldoos. Helemaal fout was het omdat er niet eens een koelelement in zat. Het is dan wel koud maar in de auto kan het toch warm worden en dat kan die boter niet hebben omdat ie vrij bederfelijk is. Ik merkte dat als ik de koelkast opende, dat er een zuur luchtje in hing. Zoals beleg ruikt als het bedorven is. Maar het beleg was dat niet. 's Avonds toen arjan het vlees ging bakken, rook hij dat ook. Het bleek de mct boter te zijn. Zaterdag toen we boodschappen deden, besloot ik met mct boter te stoppen en heb ik wajang boter gekocht. Dat is plantaardig en bevat minder vet, en is light. Sindsdien heb ik niet heel erg veel extra buikpijn maar dinsdag toch wel. Ik was bezig geweest met van alles en nog wat en ook nog even sneeuw geruimd maar dat was allemaal iets te veel denk ik. Ik werd heel koud en misselijk. Ik heb toen de avond lessen afgezegd en die komen volgende week weer voor het eerst.
Vandaag heb ik de middag groep wel en de avond groep komt ook pas volgende week voor het eerst. Gisteren is er 1 cursist gekomen.

Vrijdag hebben we 's avonds een feestje van arjans collega. We moeten dan naar leeuwarden. Zaterdag hebben we een nieuwjaarsborrel bij Arjans neef in Rijsenhout. Ze verwachten wel sneeuw. We zijn van plan om wel te gaan. Chica moet thuis blijven omdat zij katten hebben die bang zijn voor honden. Als we niet terug kunnen, zullen we de buren vragen om chica uit te laten, maar dat zal hopelijk niet nodig zijn.

Verder had ik maandag een nieuwjaarsborrel met mijn meditatie groep, tenminste, dat dacht ik. Om 20 uur zouden we bij cafe kruger met z'n allen even komen. Arjan bracht me en toen we er op aan reden zagen we dat het cafe gesloten was. Ik maar even kijken in de andere cafe's maar er was niemand van de groep. Toen maar weer naar huis, gelukkig had arjan even gewacht. Ik had van te voren nog mijn email gechecked maar ik had geen berichten. Toen maar es in mijn agenda gekeken en er stond half 9! Shit, het was bijna 9 uur. Arjan wilde mij nog wel een keer brengen. Dus ik even kijken in de andere kroegen, niemand. Ik vond het wel raar! Maar ja, het kan zijn dat ik het niet goed had. Maar eigenlijk geloof ik dat niet. Het was wel glad en het sneeuwde ook wel, dus dat kan wel een reden geweest zijn dat het niet door is gegaan alleen waarom weet ik dat dan niet. Ik ben er eigenlijk nog steeds een beetje boos over en zeker als ik er weer aan denk. Nou, ja maandag hoor ik wel wat er werkelijk aan de hand was. Dan begint blok 4. Je leert dan alles wat we in de voorgaande blokken geleerd hebben, toepassen om anderen ook te healen.

Vanmiddag ga ik met mijn cursisten een kalender maken. Lijkt mij erg leuk en ik hoop dat zij dat ook vinden.

Geen opmerkingen: