Sandy's statistieken

woensdag 24 februari 2010

Groningen

Gisteren was het zover, ik moest naar groningen voor mijn follow up en mama en mijn neef zijn meegegaan. We hebben eerst een longfoto gemaakt, daarna moets ik bloed prikken maar omdat ik mijn prograft en cellcept wel had ingenomen kon de piegel niet gemeten worden. Ik vond het te laat worden om de pillen pas na 14 uur te nemen. Toen ik weer op de poli ws, moest ik blazen en Roland is mee geweest om te kijken hoe dat gaat. Ik heb een echt record geblazen. UIn augustus blies ik 2,95 en in november 3,00. Nu was het 3,26. Dat was super. Omdat het ineens zo gestegen was, wilde de assistent toch het apparaat even checken maar toen liep de hele computer vast. Ik hoefde niet over te blazen want het blek wel goed t zijn. Bij de nurse practitioner was alles ook prima. Geen rare dingen. Ik moet over drie maanden weer voor controle komen. Ik kreeg ook een nieuw prikbriefje voor vanochten om de prograft en cellcept te laten meten. Ik zal hier, mocht er wat veranderen vandaag laat in de middag wel wat van horen. Na de np-er had ik nog een interview over het onderzoek maatschappelijke participatie na longtransplantatie, Ze kijken dan hoe je je leven weer oppakt na de transplantatie met werken, deelnemen aan het maatschappelijk leven ect.

Om 15 uur zijn we richting het museum gelopen en konden we nog een uur alle duitse expresionisten bekijken. Ik vond het erg mooi. Rolan en mama vonden het ook mooi. Daarna zijn we gaan eten in eetcafe ugly duck. Nadien hebben we ons geinstalleerd in het hotl. Schaatsen kijken....wat balen, voor sven....

Vanochtend ben ik om 8 uur naar het lab gegaan en ik was tegen half 9 weer terug in het hotel. Om half 10 hebben we ontbeten en daarna zijn we de stad in gegaan. Ik heb twee nieuwe broeken en een blouse gekocht. Die had ik nodig en ik weet hier een leuke jeans store. Toen hebben we al onze spullen uit het hotel opgehaald en nu zitten we in het ziekenhuis. Om 13 uur hebben we een afspraak met maatschappelijk werk en om 13.45 gaat het darm onderzoek plaats vinden. Ben bennieuwd, ik heb er wel een goed gevoel over. Om 17 uur komt de taxi en zal ons weer naar heerenveen brengen.

Dit was even een update, voor vandaag.

Geen opmerkingen: