Sandy's statistieken

maandag 22 maart 2010

De lente is in aantocht!





We hebben weer een drukke week en weekend achter de rug. Vorige week druk met lesgeven, schilderen en boetseren, deze keer geen extra vergaderingen of astma fonds markten. Dus best wel relaxed eigenlijk. Ik moest donderdag wel boodschappen halen voor mijn verjaardag. Vrijdag ook nog de gewone wekelijkse boodschappen doen want arjan moest zaterdag werken. Vrijdag moest ie ook nog naar voetballen. Tegen 21 uur kwamen mama, papa en roland hier. Hebben we samen heerenveen-nec gekeken. Tenminste, het laaste stukje dan. Zaterdag ochtend zijn we eerst naar de markt gegaan en we zouden roland nieuwe kleren geven maar hij kon niet slagen. Toen moest mama naar de kapper en ik heb de taart enz bij de bakker gehaald.
Verder heb ik veel cadeaux gekregen. Zaterdag middag was de meeste visite al gekomen en 's avonds een paar. Dus het was ook lekker relaxed. (ik ben pas dinsdag jarig maar dan geef ik gewoon les)

Zondag werd ik met buikpijn en pijn in mijn enkels wakker. Ik met de hittepit naar benenden om op de bank te liggen. Lag mijn vader er al! Ook pijn in zijn buik. Toen hebben we samen maar met chica op de bank gelegen. Ajan werd half 12 wakker en konden we brunchen. Daarna heb ik nog even geslapen en arjan heeft mijn nieuwe stofzuiger getest. Hij vond hem 3x niks. Om 14 uur zijn we naar de orchideeen hoeve in luttelgeest geweest. Roland vond het erg mooi, wij ook hoor, daarom gaan we er vaker naar toe. Ook de vlindertuin is super. Elke keer is er wel weer een nieuw gedeelte.
Om half 6 waren we thuis en gingen we koken. Na 7 uur zijn papa, mama en roland weer richting tilburg vertrokken. Inmiddels voelde ik mij helemaal niet fit, ben ik maar gelijk naar bed gegaan. Om 22 uur heb ik mijn pillen genomen en werd pas tegen 6 uur wakker omdat ik de buurman zijn auto hoorde krabben.
Om half 8 was ik beneden en heb brood gegeten en bold and the beautyfull gekeken en toen de stofzuiger geprobeerd. Die brengen we terug want het is zelfs 4x niks! (sorry nico en tineke) Ten eerste is het ophangding al afgebroken, ten tweede het schuifje om de zuigkracht in de stang aan te passen, gaat steeds open, ten derde is de borstel waardeloos, zogenaamde parketborstel, hij flipt alle kant op behalve de goede en ten vierde, de slang draait niet mee en raakt steeds in de knoop.
Gelukkig heeft arjan de doos bewaard en zullen we hem van het weekend weer bij de macro terug brengen.
Verder ga ik vandaag schilderen en vanavond bewustwordings cursus! Ik kijk er naar uit.
Morgen eerst sporten, dan 's middags en 's avonds lesgeven. Woensdag boetseren en donderdag ook lesgeven en vrijdag eerst sporten en dan naar santpoort. Naar onze belastingadviseur en zaterdag de verjaardag van Tineke. Roland is vrijdag jarig. Dus het wordt weer een gevulde week!

Geen opmerkingen: