Sandy's statistieken

vrijdag 26 november 2010

De vierde dag

Vanochtend ben ik in de grote badkamer wezen douchen. Ik mag geen zeep gebruiken omdat ik de wond waar het stoma zat moet spoelen en daar mag geen zeep in komen. Ik kon zelf de wandeling maken. De artsen zeiden dat ik waarschijnlijk zaterdag naar huis mag mits ik ontlasting heb gehad en dat is nog niet gebeurd. Ik laat wel af en toe een wind maar er komt nog weinig. Nu lust ik ook bijna geen eten, dan moet ik overgeven en blijf ik maar kokhalsen, en zoals ik al eerder schreef, dat doet ongelofelijk pijn. Ik moet wel meer drinken en dat probeer ik ook te doen. Dat gaat wel aardig nu. Ik heb zonet tot het warme eten even in bed geleden want ik was zo moe. Nu maar even mijn laptopje gepakt en jullie even op de hoogte brengen van deze vierde dag.
Vanochtend zagen we sneeuw liggen. Het is echt een mooi gezicht ook vanaf de vierde etage is het schitterend. Nu schijnt de zon en is alles wel weer weg.
Als het goed is, gaat mijn glucose waak infuus er vandaag ook uit en dan ben ik helemaal vrij van toeters en bellen.
Over een uurtje zullen mama en daarna arjan wel komen. Ik ga even rusten en wat muziek luisteren.

Tot later en misschien wel vanuit huis!

Geen opmerkingen: