Sandy's statistieken

donderdag 11 november 2010

Stormachtig bestaan!

Vandaag weer naar groningen geweest voor controle. Alles was goed, FEV1 was 2.98 en ik ben 4 kg aangekomen ten opzichte van afgelopen juli bij de dietiste. Ik heb nog geen uitslagen gehoord van de prograft spiegel maar dat kan morgen evt nog komen. Verder zou mijn arts eens kijken hoe het met die operatie staat. Het kan nog wel een half jaar duren als het zo door gaat. Ik zal toch moeten wachten. Ik heb trouwens weer mijn tens apparaatje uit het stof gehaald en sinds zondag gebruik ik hem weer. Ik heb nl weer wat last van pijnen rond het stoma en dit keer is het geen darmpijn. Waarschijnlijk trekt het litteken weefsel en dat doet erg pijn. Nu ik het apparaat weer gebruik merk ik al dat het toch minder pijn doet. Ik heb woensdag wel weer een healing gehad en dat zal zeker ook geholpen hebben.

Ik was om half 11 alweer op de terug weg naar huis. De storm was nog niet echt begonnen. Ik ben toen nog doorgereden naar joure want ik moest de sleutel van onze garage brengen naar het bedrijf die een nieuwe garage deur gaat plaatsen. Ze hadden de brief naar tilburg gezonden en mijn vader moest dan de sleutel maar opsturen. Nu heb ik de sleutel maar gisteren toen ik het bedrijf belde, was de meneer die erover gaat niet meer op de zaak. Ik zou hem dan vandaag maar moeten bellen maar ik dacht hem maar even te brengen. Om half 12 was ik thuis en toen ik uit de auto stapte viel mijn tens apparaat op de grond. Bij het instappen hoorde ik wel een knappend geluid, bleek dat de clip was afgebroken. Ik heb toen de firma gebeld en krijg morgen een nieuwe clip, nieuwe electroden plakkers, batterijen en nieuwe kabeltjes. Zo dast is nog eens zaken doen!

Ik ben toen even met de hond gaan lopen, heb gelunched, en ben op de bank in een behoorlijk diepe slaap gevallen. Ik werd rond drie uur wakker en toen maar even weer met de hond gelopen door de storm. Ze wilde alleen even plassen en toen gauw weer naar huis. Om 16 uur ben ik naar mijn oom gegaan omdat hij iets met de computer niet kon. Nu lukt het wel weer. Om half 6 was ik thuis en arjan kwam een kleine 20 minuten later ook thuis. Hij was voor skoda met zijn baas naar hoogeveen geweest waar ze een skoda visie bijeenkomst hadden. Tijdens het eten kwamen de eerste twee 11 november lopers al! Wij hebben ze maar twee choco reepjes uit laten zoeken. Uiteindelijk zijn er 8 geweest die het stormachtige weer trotseerden. Nu hebben wij een hele bak met marsjes, bounties, en milkyways over. Nu moeten we wel zelf eerst zingen voordat we er een mogen....

sint maarten, sint maarten
de koeien hebben staarten
de meisjes hebben rokjes aan
daar komt sint martinus aan!


of

sinte maarten mik mak,
mijn schoonmoeder/moeder is een dikzak
mijn schoonvader/vader is mijn vriend
nu heb ik een milkyway verdiend


1 opmerking:

Anoniem zei

hoi sandy.
fijn dat alles goed was.
en lekker een paar kilo,s erbij.
en waarom duurt het zo lang,voordat je die operatie krijgt?
ik hoor nog wel.
groetjes jeanet een transmaatje.