Sandy's statistieken

dinsdag 30 november 2010

Tijd van herstellen

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle lieve reacties die ik kreeg van jullie. Dat doet een mens goed. Ik ben zoals jullie waarschijnlijk wel gelezen hebben, zondag thuis gekomen en alles gaat prima. De stoelgang is nu helemaal op gang gekomen alleen doet de buik nog wel wat pijn en vooral de wond waar het stoma zat. Die is open gelaten en moet ik spoelen en verbinden met vette gazen enz. Dat kan een tijdje duren voordat dat helemaal genezen is. Verder krijg ik over 14 dagen een telefonisch consult met de chirurg en hoef ik pas in februari weer naar het umcg voor mijn jaarlijkse controle voor de longtransplantatie.
Iedereen nogmaals dank voor de reacties!
We gaan nu herstellen.

1 opmerking:

Claudia Huijzen zei

Fijn dat je weer thuis bent, en dat het goed gaat. Succes en sterkte.
Groet Claudia