Sandy's statistieken

vrijdag 31 december 2010

Nog 1 keer in 2010!

Afgelopen week was het lekker rustig. Heb niet echt spectaculaire dingen gedaan. Heb alleen last van mijn maag/buik zo nu en dan. Het is gekomen na het gourmetten van 1e kestdag. Daarna is het niet helemaal over gegaan. Woensdag avond heb ik weer even op bed gelegen tot een uur of 21. Gisterochtend had ik weer last en heb ik weer movicalon genomen.
's Middags om 13 uur ben ik naar intuitief schilderen geweest en ik heb weer een mooi schilderij met thema "loslaten" gemaakt. Wel mooi dat thema op de één na laatste dagvan het jaar 2010.
Na het eten ging het best goed totdat ik een paar chipjes had genomen. Had het maar niet gedaan. Weer movicalon genomen en paracetamol voordat ik naar bed ging. Ook de hittepit weer gebruikt.
Ik heb wel goed geslapen alleen vanochtend was het nog niet over. Ik kon niet gelijk mijn broodjes eten, eerst maar een movicalon en rond 10 uur mijn eerste twee broodjes. Heb nog een film op Hallmark gekeken, we hebben geen filmnet meer! 28ste was het beeld zwart...(ze houden zich precies aan de datum)
Maar goed, we eten hutspot..(dan weet je het vast, arjan) Hij belde of we hutspot gingen eten....als hij iets verwacht en ik zet iets anders op tafel dan is ie even in verwarring..
Ik ga zo mijn kleed verder af maken, tv kijken, evt lezen en waarschijnlijk even slapen met chica. Ik hoop dat mijn buik vanavond weer wat beter voelt.
Er wordt buiten al flink geknald. Ook zijn ze al bezig met karbid schieten, ik blijf de rest van de dag binnen, ik kan er niet tegen, dan word ik echt panisch. Dat komt doordat ik een keertje als kind zag hoe iemand een rotje in zijn kraag kreeg en toen ik es van school uit de trein onder de tunnel door ging, gooide iemand een strijker tussen mijn benen. Ik weet niet meer hoe ik thuis gekomen ben en of ik wel veilig met mijn auto heb gereden...Het geluid alleen al van een rotje of strijker...iehhhhh.

Verder wens ik iedereen een gezellige oudejaarsavond en natuurlijk een heel gezond en succesvol 2010!



O ja, als ik dit post (14.00 uur) is het bij mijn schoonouders in australie net nieuwjaar!

Geen opmerkingen: